torsdag den 3. januar 2013

Mit første mysterium

Jeg har ofte set nogle af mine medstrikkere her i blogland melde sig til strikke-mysterier.

Nu har jeg selv kastet mig ud i et af slagsen og da jeg holder meget af at strikke strømper, var det ikke svært at beslutte hvilket mysterium jeg skulle give mig i kast med.


Jeg er også på Ravelry og det er her jeg har fundet mønstret. Måske du stadig kan nå, at være med hvis du har lyst. Opskriften finder du her :)

Første clue som blev frigivet den første dag i det nye år er allerede strikket og nu venter jeg spændt på det næste, det er overraskende sjovt at strikke noget man ikke rigtigt ved hvordan ender ud. Jeg tror at jeg har fat i den lange ende, da jeg strikker begge strømper på én gang. -jeg håber at jeg ikke skal lide af den berømte "second-sock-syndrome" sygdom i dette tilfælde. Nogle gange kan det nemlig godt knibe lidt med, at få sok nummer to af pindende :)

Strikker du også mysterier?

4 kommentarer:

  1. Hei, jeg skulle gjerne strikket disse sokkene, men synes det virket komplisert. Gøy å få nye følgere. ;-)

    SvarSlet
  2. Det er ikke spor kompliceret, opskriften er ganske udførlig. Bare klø på. :) Tak for at du læser med her hos mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei igjen, nå har jeg faktisk strikket den og det var helt ok. ;-)

      Slet
    2. Super! Jeg glæder mig til, at se dine færdige sokker :)

      Slet